سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
··· OSTAFA\/\/ ···
دوستت دارم...
  • نویسنده : مصطفی:: 90/11/29:: 12:45 صبح
  • امشب، شب آخریه که مزاحم دلت شدم

    خورشید فردا مال تو، ببخش که عاشقت شدم

    غروب تلخ احساسم عشق نفرت

    بدرقه لازم ندارم، می‌رم ای عزیزترین

    نذار بمونه زیر پا، قلبم‌و بردار از زمین


    دوست دارم! برای تو، فقط یه حرف ساده بود

    غافل از اینکه دل من، منتظر اشاره بود ! !


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 145587
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 6
    ... فهرست موضوعی یادداشت ها...
    متفرقه[10] . موسیقی[8] . شعر و شاعری[5] . محسن[2] . chavoshi[2] . mohsen[2] . moteassefam . music . piano . zaboon . zakhm . انتخابات . انقلاب . ایران . پیانو . جمهور . چاوشی . چاووشی . دلم گرفته . رئیس . رنگی . رییس . زبون . زخم . مخملی . عاشقونه . گلی . متاسفم .
    ............. بایگانی.............
    محسن چاوشی
    امیر ارجینی
    علی لهراسبی
    علی اصحابی
    نوشته‌های سال 1385
    زمستان 1386
    تابستان 1386
    بهار 1386
    بهار 1388

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    ···   OSTAFA\/\/   ···
    مصطفی
    باشه یه فرصت دیگه می‌گم

    .......... لوگوی خودم ........
    ···   OSTAFA\/\/   ···
    .......لوگوی دوستان ........


    ............آوای آشنا............

    ............. اشتراک.............